Regulamin dotyczący kosztów transportu oraz odbioru przesyłki
Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób odbioru zamówionego towaru w sklepie Opocznoglazura.pl prowadzących działalność gospodarczą pod firmą Opoczno Płytki Hubert Nowicki Urszula Nowicka S.C. z siedzibą w Opocznie za pośrednictwem sklepu internetowego Opocznoglazura (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”) oraz określa zasady i warunki świadczenia usług przez Opoczno Płytki Hubert Nowicki Urszula Nowicka S.C.
Koszt transportu zamówionych towarów
Przesyłka do 50 m2 lub 1150 kg ( 1 paleta o wymiarach 80x120 cm)
Koszt dostawy 1 palety do 50 m2 lub 1100 kgPrzy płatności kurierowi dopłata do zamówienia - 100 zł
Przesyłka kurierska płytki wielkoformatowe 120x120 cm , 140 cm , 160 cm , 180 cm - 390 zł
WYSYŁKA NA ODDZIELNEJ PALECIE (Towar nie łączony z innymi płytkami)
Przesyłka płytki XXL 240cm , 260cm , 280 cm - 890 zł
Sklep nie wysyła płytek wielkoformatowych za pobraniem
Wysyłka płytek wielkoformatowych nie jest łączona z innymi płytka , przesyłka taka jest oddzielna ze względu na ryzyko uszkodzenia.
Rozładunek płytek wielkoformatowych po stronie klienta.
Brak jest technicznych możliwości dostawy płytek wielkoformatowych ( 240cm i większych) autem z windą.
W przypadku zamówienia większej ilości płytek (powyżej 50m) kupujący otrzyma poprawiony dokument zwiększony o dodatkowy koszt transportu.
Firma kurierska jednorazowo może pobrać od klienta kwotę 7900 zł
Jeśli zamówienie za pobraniem opiewa na większa kwotę dostawa zostanie rozbita na 2 transporty lub ( trzeba dopłacić różnicę przelewem)
Koszty dotyczą przesyłki 1 palety do 50 m2 dostarczanej na terytorium Polski.
Przy zamówieniu powyżej 50 m2 zostanie naliczona dodatkowa opłata za każdą następną paletę zgodnie z powyższą informacją o czym sklep poinformuje kupującego.
System nie zlicza palet poprawione zamówienie przesyła obsługa sklepu.
Kurier realizuje dostawę paletową najbliżej możliwego rozładunku - na utwardzonym terenie.
Odbiór towaru – przesyłki
- W przypadku towarów dostarczanych za pośrednictwem firmy kurierskiej na palecie lub paczką należy obejrzeć przesyłkę zewnątrz czy paleta , paczka nie została uszkodzona.
- Jeżeli odbiorca stwierdzi , że stan przesyłki nie budzi zastrzeżeń to na liście dokonujemy podpisu i odbioru przesyłki ,
- Jeśli kurier nie chce poczekać na sprawdzenie przesyłki to wpisujemy adnotację towar przyjęto warunkowo bez sprawdzenia.
- W przypadku adnotacji towar przyjęto warunkowo bez sprawdzenia – klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w ciągu 24 godzin od dnia dostawy.
- W przypadku stwierdzenia nie prawidłowości niezwłocznie poinformuje sklep o tym fakcie na adres biuro@opocznoglazura.pl lub telefonicznie 501-688-222 , 517-634-337
- W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zamówionego towaru należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera lube wezwać kuriera aby takowy został spisany.
- Do załączonego protokołu reklamacyjnego niezbędne jest wykonanie zdjęć uszkodzonego asortymentu potwierdzające reklamowaną ilość towaru (w przypadku uszkodzenia przesyłki)
- Jeśli odbiorca przesyłki nie zgłosi w ciągu 24 godzin od dnia dostawy żadnych zastrzeżeń ilościowy jak i jakościowych , sklep stwierdza , że dostawa odbyła się prawidłowo beż żadnych uszkodzeń mechanicznych , oraz prawidłowa pod względem ilościowym.
- Po upływie tego terminu reklamacje nie będą uwzględniane.
W przypadku dostawy pojedynczych opakowań klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki przy kurierze
W przypadku dostawy większej ilości towaru klient ma obowiązek sprawdzenia przy kurierze czy :
- paleta nie jest uszkodzona
- po zdjęciu foli zewnętrznej z palety sprawdzić czy opakowania nie są uszkodzone z zewnątrz , wgniecione , przedarte lub zniszczone
- czy dostawa jest kompleta pod względem ilościowych
Dostawa towaru realizowana jest za pośrednictwem firm:
SCHENKER , JASFBG , DPD , RABEN , SUUS , POCZTA POLSKA LUB WŁASNYM TRANSPORTEM
- Towary dostarczane są przez firmę kurierską w dniach roboczych od poniedziałku do piątku.
- Po nadaniu przesyłki przez sklep opocznoglazura nie ma możliwości zmiany adres dostawy.
- Zmiana adresu dostawy wiąże się dodatkowymi kosztami o czym poinformuje sklep opocznoglazura
- Klient zobowiązany jest dostosować się do ustaleń z kurierem określających termin oraz godzinę dostarczenia zamówienia pod wskazany adres i odebrać przesyłkę osobiście lub przez osobę upoważnioną , po uprzednim poinformowaniu sklepu. Sklep nie ma wpływu na godzinę dostawy przesyłek.
Kurier nie wnosi towaru do domu lub lokalu. Klient zobowiązany jest tą czynność wykonać we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność co wynika z regulaminów firm kurierskich.
Kurier ma tylko obowiązek wyładować towar z samochodu.
- Jeżeli kurier nie zastanie klienta pod adresem dostawy towaru , awizuję przesyłkę i wskazuje miejsce gdzie klient może odebrać towar.
- Przesyłkę awizowaną klient zobowiązany jest odebrać na własny koszt w terminie 2 dni roboczych , po upływie tego terminu następuje anulowanie zamówienia , a kosztami zwrotu przesyłki z magazynu do sklepu , oraz ewentualnymi kosztami magazynowania przesyłki prze kuriera obciążony zostaje klient.
- Ponowna dostawa awizowanego towaru może nastąpić po wyrażeniu zgody przez sklep.
- Sklep rozpatrując reklamację może zażądać od klienta zdjęć uszkodzonego towaru oraz innych informacji pozwalających rozpatrzyć zgłoszenie reklamacyjne , celem roszczeń przysługujących klientowi od uszkodzonego towaru.
- Nie zachowanie postanowień tego regulaminu powoduję utratę przez klienta wszelkich roszczeń reklamacyjnych dotyczących przesyłki w zakresie niezgodności jakich klient mógł wykryć przyjmując i sprawdzając przesyłkę w sposób określony w niniejszym regulaminie.
- W przypadku braku współpracy klienta ze sklepem w zakresie żądań sklepu kierowanych do klienta o których mowa uważa się za rezygnację klienta z roszczeń reklamacyjnych.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt
biuro@opocznoglazura.pl ,
tel. 501-688-222 , 517-634-337