loadingimg

Wczytuję dane...

Twój koszyk jest pusty...

Ostatnio oglądane

Ilma Brown 45x45
Cena:55,44 PLN

Kontakt

Kontakt

 

email.

biuro@opocznoglazura.pl

tel.  501-688-222

tel.  517-634-337

 

Godziny pracy w dni robocze

Pon - Pt   9.30 - 17.00

 

 

Śledzenie przesyłki

Koszty dostawy i odbiór towaru

Regulamin dotyczący kosztów transportu oraz odbioru przesyłki

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób odbioru zamówionego towaru w sklepie Opocznoglazura.pl prowadzących działalność gospodarczą pod firmą Opoczno Płytki Hubert Nowicki Urszula Nowicka S.C. z siedzibą w Opocznie za pośrednictwem sklepu internetowego  Opocznoglazura (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”) oraz określa zasady i warunki świadczenia usług przez Opoczno Płytki Hubert Nowicki Urszula Nowicka S.C.

 

Koszt transportu zamówionych towarów 

Przesyłka do 60 m2 lub 1150 kg ( 1 paleta o wymiarach 80x120 cm)  - 160 zł , za pobraniem + 50 zł

Przesyłka kurierska płytki wielkoformatowe 120x120 cm , 140 cm , 160 cm , 180 cm  - 265 zł

Sklep nie wysyła płytek wielkoformatowych za pobraniem 

Koszty dotyczą przesyłki 1 palety do 60 m2 dostarczanej na terytorium Polski.

Przy zamówieniu powyżej 60 m2 zostanie naliczona dodatkowa opłata za każdą następną paletę zgodnie z powyższą informacją o czym sklep poinformuje kupującego.

 

System nie zlicza palet poprawione zamówienie przesyła obsługa sklepu.

Darmowa dostawa przy płatności przelewem powyżej 3000 zł

Darmowa dostawa nie obejmuje płytek wielkoformatowych

Odbiór towaru – przesyłki

  • W przypadku towarów dostarczanych za pośrednictwem firmy kurierskiej na palecie lub paczką należy obejrzeć przesyłkę zewnątrz czy paleta , paczka nie została uszkodzona.
  • Jeżeli odbiorca stwierdzi , że stan przesyłki nie budzi zastrzeżeń to na liście dokonujemy podpisu i odbioru przesyłki ,
  • Jeśli kurier nie chce poczekać na sprawdzenie przesyłki to wpisujemy adnotację towar przyjęto warunkowo bez sprawdzenia.
  • W przypadku adnotacji towar przyjęto warunkowo bez sprawdzenia – klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w ciągu 24 godzin od dnia dostawy.
  • W przypadku stwierdzenia nie prawidłowości niezwłocznie poinformuje sklep o tym fakcie na adres biuro@opocznoglazura.pl lub telefonicznie 501-688-222 , 517-634-337
  • W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zamówionego towaru należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera lube wezwać kuriera aby takowy został spisany.
  •  Jeśli odbiorca przesyłki nie zgłosi w ciągu 24 godzin od dnia dostawy żadnych zastrzeżeń ilościowy jak i jakościowych , sklep stwierdza , że dostawa odbyła się prawidłowo beż żadnych uszkodzeń mechanicznych , oraz prawidłowa pod względem ilościowym.
  •  Po upływie tego terminu reklamacje nie będą uwzględniane. 

Dostawa towaru realizowana jest za pośrednictwem firm:

SCHENKER , JASFBG , DPD , RABEN , SUUS , POCZTA POLSKA LUB WŁASNYM TRANSPORTEM 

  • Towary  dostarczane są przez firmę kurierską w dniach roboczych od poniedziałku do piątku.
  • Po nadaniu przesyłki przez sklep Opocznoglazura nie ma możliwości zmiany adres dostawy.
  • Zmiana adresu dostawy wiąże się dodatkowymi kosztami o czym poinformuje sklep Opocznoglazura 
  • Klient zobowiązany jest dostosować się do ustaleń z kurierem określających termin oraz godzinę dostarczenia zamówienia pod wskazany adres i odebrać przesyłkę osobiście lub przez osobę upoważnioną , po uprzednim poinformowaniu sklepu. Sklep nie ma wpływu na godzinę dostawy przesyłek.  

Kurier  nie wnosi towaru do domu lub lokalu. Klient zobowiązany jest tą czynność wykonać we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność co wynika z regulaminów firm kurierskich.

            Kurier ma tylko obowiązek wyładować towar z samochodu. 

  •  Jeżeli kurier nie zastanie klienta pod adresem dostawy towaru , awizuję przesyłkę i wskazuje miejsce gdzie klient może odebrać towar. 
  •  Przesyłkę awizowaną klient zobowiązany jest odebrać na własny koszt w terminie 2 dni roboczych , po upływie tego terminu następuje anulowanie zamówienia , a kosztami zwrotu przesyłki z magazynu do sklepu , oraz ewentualnymi kosztami magazynowania przesyłki prze kuriera obciążony zostaje klient. 
  • Ponowna dostawa awizowanego towaru może nastąpić po wyrażeniu zgody przez sklep.
  • Sklep rozpatrując reklamację może zażądać od klienta zdjęć uszkodzonego towaru oraz innych informacji pozwalających rozpatrzyć zgłoszenie reklamacyjne , celem roszczeń przysługujących klientowi od uszkodzonego towaru. 

 

  • Nie zachowanie postanowień tego regulaminu powoduję utratę przez klienta wszelkich roszczeń reklamacyjnych dotyczących przesyłki w zakresie niezgodności jakich klient mógł wykryć przyjmując i sprawdzając przesyłkę w sposób określony w niniejszym regulaminie.  
  •  W przypadku braku współpracy klienta ze sklepem w zakresie żądań sklepu kierowanych do klienta o których mowa uważa się za rezygnację klienta z roszczeń reklamacyjnych. 
  • W przypadku odbioru osobistego , klient zobowiązany jest sprawdzić odbierany towar pod względem ilościowym i jakościowym w momencie wydawania towaru. 
  • Brak jakichkolwiek zastrzeżeń ilościowych i jakościowych  klienta do odbieranych osobiście towarów w momencie wydawania powoduję utratę przez klienta wszelkich roszczeń reklamacyjnych w zakresie nieprawidłowości jakie klient mógł wykryć przyjmując i badając towar. 
  • W przypadku odbioru osobistego  towaru przez klienta sklep nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie towaru z magazynu do miejsca zamieszkania klienta.

 

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt

biuro@opocznoglazura.pl ,

tel. 501-688-222 , 517-634-337

Rekomendacje dostarcza Ceneo.pl