Wczytuję dane...
Koszty dostawy i odbiór towaru

Regulamin dotyczący kosztów transportu oraz odbioru przesyłki

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób odbioru zamówionego towaru w sklepie Opocznoglazura.pl prowadzących działalność gospodarczą pod firmą Opoczno Płytki Hubert Nowicki Urszula Nowicka S.C. z siedzibą w Opocznie za pośrednictwem sklepu internetowego  Opocznoglazura (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”) oraz określa zasady i warunki świadczenia usług przez Opoczno Płytki Hubert Nowicki Urszula Nowicka S.C.

 

Koszt transportu zamówionych towarów 

Przesyłka do 50 m2 lub 1150 kg ( 1 paleta o wymiarach 80x120 cm)

Koszt dostawy 1 palety do 50 m2 lub 1100 kg
Zamówienie do 500 zł - 250 zł
od 500 do 1000 zł - 240 zł
od 1000 zł do 2000 zł - 230 zł
od 2000 zł do 3000 zl - 220 zł
Powyżej 3000 zł - 210 zł

Przy płatności kurierowi dopłata do zamówienia - 100 zł

Przesyłka kurierska płytki wielkoformatowe 120x120 cm , 140 cm , 160 cm , 180 cm  - 390 zł

WYSYŁKA NA ODDZIELNEJ PALECIE (Towar nie łączony z innymi płytkami)

Przesyłka płytki XXL 240cm , 260cm , 280 cm - 890 zł

Sklep nie wysyła płytek wielkoformatowych za pobraniem 

Wysyłka płytek wielkoformatowych nie jest łączona z innymi płytka , przesyłka taka jest oddzielna ze względu na ryzyko uszkodzenia.

Rozładunek płytek wielkoformatowych po stronie klienta.

Brak jest technicznych możliwości dostawy płytek wielkoformatowych ( 240cm i większych) autem z windą.

W przypadku zamówienia większej ilości płytek (powyżej 50m) kupujący otrzyma poprawiony dokument zwiększony o dodatkowy koszt transportu.

Firma kurierska jednorazowo może pobrać od klienta kwotę 7900 zł

Jeśli zamówienie za pobraniem opiewa na większa kwotę dostawa zostanie  rozbita na 2 transporty lub ( trzeba dopłacić różnicę przelewem)

 

 Koszty dotyczą przesyłki 1 palety do 50 m2 dostarczanej na terytorium Polski.

Przy zamówieniu powyżej 50 m2 zostanie naliczona dodatkowa opłata za każdą następną paletę zgodnie z powyższą informacją o czym sklep poinformuje kupującego. 

System nie zlicza palet poprawione zamówienie przesyła obsługa sklepu.

Kurier realizuje dostawę paletową najbliżej możliwego rozładunku - na utwardzonym terenie.

Odbiór towaru – przesyłki

  • W przypadku towarów dostarczanych za pośrednictwem firmy kurierskiej na palecie lub paczką należy obejrzeć przesyłkę zewnątrz czy paleta , paczka nie została uszkodzona.
  • Jeżeli odbiorca stwierdzi , że stan przesyłki nie budzi zastrzeżeń to na liście dokonujemy podpisu i odbioru przesyłki ,
  • Jeśli kurier nie chce poczekać na sprawdzenie przesyłki to wpisujemy adnotację towar przyjęto warunkowo bez sprawdzenia.
  • W przypadku adnotacji towar przyjęto warunkowo bez sprawdzenia – klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w ciągu 24 godzin od dnia dostawy.
  • W przypadku stwierdzenia nie prawidłowości niezwłocznie poinformuje sklep o tym fakcie na adres biuro@opocznoglazura.pl lub telefonicznie 501-688-222 , 517-634-337
  • W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zamówionego towaru należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera lube wezwać kuriera aby takowy został spisany.
  • Do załączonego protokołu reklamacyjnego niezbędne jest wykonanie zdjęć uszkodzonego asortymentu potwierdzające reklamowaną ilość towaru (w przypadku uszkodzenia przesyłki)
  •  Jeśli odbiorca przesyłki nie zgłosi w ciągu 24 godzin od dnia dostawy żadnych zastrzeżeń ilościowy jak i jakościowych , sklep stwierdza , że dostawa odbyła się prawidłowo beż żadnych uszkodzeń mechanicznych , oraz prawidłowa pod względem ilościowym.
  •  Po upływie tego terminu reklamacje nie będą uwzględniane. 

W przypadku dostawy pojedynczych opakowań klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki przy kurierze

W przypadku dostawy większej ilości towaru klient ma obowiązek sprawdzenia przy kurierze czy :

- paleta nie jest uszkodzona

- po zdjęciu foli zewnętrznej z palety sprawdzić czy opakowania nie są uszkodzone z  zewnątrz , wgniecione , przedarte lub zniszczone

- czy dostawa jest kompleta pod względem ilościowych

Dostawa towaru realizowana jest za pośrednictwem firm:

SCHENKER , JASFBG , DPD , RABEN , SUUS , POCZTA POLSKA LUB WŁASNYM TRANSPORTEM 

  • Towary  dostarczane są przez firmę kurierską w dniach roboczych od poniedziałku do piątku.
  • Po nadaniu przesyłki przez sklep opocznoglazura nie ma możliwości zmiany adres dostawy.
  • Zmiana adresu dostawy wiąże się dodatkowymi kosztami o czym poinformuje sklep opocznoglazura 
  • Klient zobowiązany jest dostosować się do ustaleń z kurierem określających termin oraz godzinę dostarczenia zamówienia pod wskazany adres i odebrać przesyłkę osobiście lub przez osobę upoważnioną , po uprzednim poinformowaniu sklepu. Sklep nie ma wpływu na godzinę dostawy przesyłek.  

Kurier  nie wnosi towaru do domu lub lokalu. Klient zobowiązany jest tą czynność wykonać we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność co wynika z regulaminów firm kurierskich.

            Kurier ma tylko obowiązek wyładować towar z samochodu. 

  •  Jeżeli kurier nie zastanie klienta pod adresem dostawy towaru , awizuję przesyłkę i wskazuje miejsce gdzie klient może odebrać towar. 
  •  Przesyłkę awizowaną klient zobowiązany jest odebrać na własny koszt w terminie 2 dni roboczych , po upływie tego terminu następuje anulowanie zamówienia , a kosztami zwrotu przesyłki z magazynu do sklepu , oraz ewentualnymi kosztami magazynowania przesyłki prze kuriera obciążony zostaje klient. 
  • Ponowna dostawa awizowanego towaru może nastąpić po wyrażeniu zgody przez sklep.
  • Sklep rozpatrując reklamację może zażądać od klienta zdjęć uszkodzonego towaru oraz innych informacji pozwalających rozpatrzyć zgłoszenie reklamacyjne , celem roszczeń przysługujących klientowi od uszkodzonego towaru. 

 

  • Nie zachowanie postanowień tego regulaminu powoduję utratę przez klienta wszelkich roszczeń reklamacyjnych dotyczących przesyłki w zakresie niezgodności jakich klient mógł wykryć przyjmując i sprawdzając przesyłkę w sposób określony w niniejszym regulaminie.  
  •  W przypadku braku współpracy klienta ze sklepem w zakresie żądań sklepu kierowanych do klienta o których mowa uważa się za rezygnację klienta z roszczeń reklamacyjnych.

 

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt

biuro@opocznoglazura.pl ,

tel. 501-688-222 , 517-634-337

Rekomendacje dostarcza Ceneo.pl