ITT Ceramic
ITT Ceramic
Działalność Grupy rozpoczęła się w 1975 roku od firmy Sanitrex jako agentów fabryk płytek ceramicznych na kraje arabskie, choć Saniceramic powstał dopiero w 1993 roku. W 2007 roku drugie pokolenie rodziny zdecydowało się podjąć projekt komercjalizacji własnej marki wyrobów ceramicznych z zamiarem stania się punktem odniesienia dla firm handlowych z tej branży. W tym celu zostały podpisane umowy produkcyjne z fabrykami branży płytek ceramicznych, dzięki czemu mogliśmy podzlecać ich produkcję, gwarantując najwyższą jakość produktu i najlepszą obsługę naszych klientów. W 2010 roku głównym celem ITT Ceramic była dywersyfikacja rynku, dlatego zaczęliśmy koncentrować się na marketingu własnej marki i naszych produktów na całym świecie. Dziś ten projekt jest faktem z dywersyfikacją rynków, która gwarantuje wzrost i zrównoważony rozwój. Naszym celem jest osiągnięcie pozycji najlepszej firmy handlującej płytkami hiszpańskimi w 2020 roku. Dlatego jesteśmy gotowi do dalszego inwestowania w produkt, zasoby ludzkie i umowy z producentami, tak jak to robiliśmy wcześniej. Jesteśmy redaktorami naszych projektów. Badamy trendy na każdym rynku, wybieramy nasze projekty i opracowujemy wszystkie nasze serie, które są całkowicie ekskluzywne dla naszej kolekcji. Posiadamy własny dział w celu rozwoju produktów i zdjęć o wysokim standardzie.
Nasza filozofia pracy opiera się na wartościach jakości, innowacyjności, doświadczeniu i ciężkiej pracy. Jakość jest nieodłączną cechą ITT Ceramics. Naszym priorytetem jest skupienie się na dwóch głównych kierunkach działania: – Produkt. Wszystkie nasze materiały posiadają wysokie walory techniczne i estetyczne. Nasze produkty lokują się w średnio-wysokim segmencie rynku.
Doświadczenie ITT Ceramic Group, z ponad 35-letnim stażem pracy w branży ceramicznej, jest dodatkową wartością, jeśli chodzi o zaufanie do naszej firmy. Wszystko to sprawiło, że ITT Ceramic Group do tej pory była jedną z głównych firm w tej branży pod względem wielkości sprzedaży, jakości produktów, awangardowego wzornictwa i międzynarodowej obecności.